Mi amore vole fe yah

känner mig duktig som bloggar lite igen :D
det händer ju inte så ofta trotts allt...

på den senaste tiden har det varit skolan och mina underbara brudar som gäller :) ni är kärlek♥  (inte skolan här då alltså untan bara mina babes :))

veckan gick fort som fasken men helgen gick nog f'n fortare :O
det är helt sjukt... men om tre veckor är det påsklov och det betyder att om fyra veckor är det en speciell dag :)

nog om det imorgon är det en ny vecka med nya uppgifter och nya utmaningar :)
(+att ettorna kommer tillbaka från sin apu)

i lördags eller igår var det ju earth hour och den spenderades i linköping vid ån med härliga människor :) idag ställde vi fram klockan, vi förlorade en hel timme, en timme som man kunde gjort massor på, inte för jag gjort så mycket idag iof...

jag har tittat på disaster date och druckit kaffe med min farmor :) hihi

nu så ska jag försöka att stänga av denna dumburk och sova lite, det är ju söndag tyvärr så då blir det skola imorgon... lååååång dag med :(:

ciiiiiaoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0