never mind i find someone like you

sometimes it hurts instead...

sitter och dunkar musik! :) har inte så kul just nu... har inget att göra så då kom jag på att ja kan ju alltid blogga lite, så det gör jag nu :)

skola idag, det var lite soft i alla fall. gick till tio över tre :) annars är det inte så mycket att snacka om där, vi ska på programdag/friluftsdag med våra tvåor och ettor. wow, ja kommer nog aldrig vänja mig vid det att säga det ;) nollning? jo våra ettor har gått omkring med reflexvästar :)de ville faktiskt göra det med, det frågade om vi hade med dem och shit xD hahahaha

annars är det fan chill! :)

nu orkar jag inte blogg mer :) hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0