i'm the man(girl) who can't be moved.

skitdag idag!

bloggar lite för självaste bloggarN Ellanpellan som requestade det i förra inlägget ;) som var för ett tag sen... ooups :)

har inte hänt så mycket sedan dess, det har varit lite påsklov och lite allmänt dampande med de bästa ;)<3

framtiden ser ljus ut också, har fått tid om att vårdcentralen ska ringa mig... ^o) i'm like; say what?
hoppas att tiden går fort då.. de ska inte ringa förens den 17maj... klockan 8,15, vad är det för tid med sen då? 
vården blir man fasen inte klokare på... 

annat i framtiden ser bättre ut, även om jag inte vet hur den ser ut än :) någon som vill ge mig detaljer :D 

nu ska jag vältra mig i mitt eget lidande igen, kanske sova en stund eftersom jag inget sov inatt :) 


Klockren, man måste vara lite galen om man ska överleva ;) sedan är låten bra med :) enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0